2023-10-20 (09:00 - 00:00)
Datuak eta datuen tratamendua alderdi kritiko bilakatu dira enpresen ezagutza-esparru guztietan (finantzak, salmentak, errentagarritasuna, ekoizpena, kostuak, erosketak, logistika, stock-a, produktibitatea, etekina, kalitatea, bezeroen kudeaketa, marketin digitaleko ekintzen jarraipena, web analitika, sare sozialak...). Eta gero eta gehiago dira merkatuan eskuragarri dauden adimen-tresnak eta datuen analisirako tresnak, enpresa horiek dituzten analisi- eta bistaratze-beharrizanei irtenbide bat ematen saiatzen direnak.
2023-10-20 (09:00 - 00:00)
e-Commerce-ak bilakaera azkarra ari da izaten, eta gero eta teknologia gehiago erabiltzen ditu, Internet bidez produktuen edo zerbitzuen banaketa, salmenta, erosketa, marketina eta informazio-hornidura erraztuz.
Merkataritza elektronikoan ezarritako teknologia digitalek eragin nabarmena dute enpresek jarduteko moduan eta kontsumitzaileek erosteko moduan ere. Gaur egun, teknologia horiek hainbat modutan eragiten dute.
Tresna digitalek (IA, Big Data, metaversoa, produktu-konfiguratzaileak...) datuak aztertzeko eta erabaki informatuak hartzeko modua eraldatu dute e-Commerce-an.