2025-05-26 - Agenda

Machine Learning eta Python

Enpresa Digitala

2025-05-26 (09:30 - 00:00)

Ikastaro honen helburua da ikasleak gai izatea Machine Learning ereduak modu autonomoan garatzeko, adimen artifizialeko sistema baten motorra izan daitezen.

Info gehiago

Barnetegi Teknologikoa: "ChatGPT eta IA Sortzaileko beste tresna batzuen sarrera praktikoa"

Enpresa Digitala

2025-05-26 (09:00 - 00:00)

Barnetegi Teknologikoa 8 orduko tailer praktikoa da, Adimen Artifizial Sortzailea (AAS) mota guztietako profesionalengana hurbiltzeko diseinatua, aurretiko ezagutzarik izan beharrik gabe. Jardunaldiaren zehar, parte-hartzaileek tresnak, hala nola ChatGPT, erabiltzen ikasiko dute eta IASren beste aplikazio batzuk aztertuko dituzte, teoria eta ariketa praktikoak uztartuz.

Barnetegi Teknologikoak AASren sarrera sinple eta eskuragarria eskaintzen du, hutsetik hasita. Tailerrean, parte-hartzaileek teknologia horiek eguneroko lanean eta sektore desberdinetan nola aplika daitezkeen aurkituko dute. Horrez gain, aukera, muga eta praktika onak aztertuko dira, erabilera eraginkor eta arduratsua bermatzeko.

Info gehiago

Galdera ahaltsuak aztarnak (lead) ordainpeko bezero bihurtzeko

Enpresa Digitala

2025-05-26 (09:00 - 00:00)

Helbide elektronikoa utzi dizute webgunean baina ez dakizu nola bihurtu ditzakezun bezero? Ez duzu tematia zarela sentiarazi nahi, baina ez duzu salmenta galdu nahi? Nola egin salmenta-dei, -bideodei edo -bilera bat (online edo aurrez aurre) saltzaile astunaren itxura izan gabe?

Seguru gaude behin baino gehiagotan gertatu zaizula hau zerbitzuak edo produktuak online saltzen badituzu.

Info gehiago

Figma Essentials

Enpresa Digitala

2025-05-26 (09:30 - 00:00)

Kurtso hau diseinu digitalean hasten direnentzat diseinatuta dago, eta Figma erabiltzen ikasi nahi dutenentzat, erabiltzaile-interfazeak diseinatzeko tresnarik ezagunenetariko bat. Kurtsoan zehar Figmaren funtzio esentzialak aztertuko ditugu, hasieratik diseinu eraginkor eta kolaboratiboak sortzeko.
Oinarrizko kontzeptuak menderatzen ikasiko dugu, hala nola frames-en sorrera, osagai berrerabilgarrien diseinua, prototipo interaktiboak eta diseinu-proiektuen antolaketa. Horrez gain, ikuspegi praktiko eta egituratu bat garatuko dugu, modu antolatuago eta eraginkorragoan lan egitea ahalbidetuko diguna.

Helburuak: 

  • Figmaren aukerak eta onurak ezagutzea diseinu kolaboratiborako tresna gisa.
  • Figmaren oinarrizko kontzeptu eta funtzioekin ohitzea, hala nola frames, geruzak, osagaiak eta estiloak.
  • Prototipo interaktiboak sortzen ikastea fluxuak eta funtzionalitateak bisualki balidatzeko.
  • Diseinu-proiektuak modu eraginkorrean antolatzea osagai-bibliotekak eta oinarrizko diseinu-sistemak erabiliz.
  • Figma nola errazten duen diseinu-, garapen- eta beste arlo batzuetako taldeen arteko lankidetza identifikatzea.
  • Proiektu funtzional eta eraginkorrak sortzeko diseinu digitaleko tresnen erabileran konfiantza garatzea.

Nori zuzenduta:

Figmarekin hasi nahi duten diseinu digitalean interesa duten pertsonei, erabiltzaile-interfazeak sortzeko eta proiektuetan elkarlanean aritzeko tresna intuitiboa erabiliz.


 

Info gehiago

GEHITU SARERA

facebook twitter youtube rss linkedin

Agenda

aurrekoa 2025 maiatza hurrengoa
AlAsAzOgOrLrIg
   1234
10
11
1718
232425
31